Zwroty produktów
Bardzo się cieszymy, że zostałeś naszym klientem - naszym celem jest, aby klient był zadowolony od początku wizyty do końca zakupu, więc mamy nadzieję, że będziemy mieć stałych, lojalnych klientów.
Jeśli jesteś niezadowolony z naszego produktu, lub jeśli otrzymałeś wadliwy towar, z przyjemnością wymienimy go na inny lub zwrócimy Ci pieniądze w całości, jeśli produkt spełnia następujące kryteria:
- Został on zakupiony na stronie www.savashome.pl i masz na to dowód w postaci dokumentacji.
- Produkt nie był używany i nie nosi śladów użytkowania (wyprany, pomarszczony).
- Produkt został odesłany w oryginalnym opakowaniu.
- W przypadku wad, prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzenia (w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem w transporcie).
- Produkt został zakupiony mniej niż 14 dni temu.
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, skontaktuj się z nami przez e-mail, aby otrzymać potwierdzenie zwrotu. Zwroty nie będą przyjmowane bez takiego potwierdzenia.
Jeśli towary są nieuszkodzone / nie mają uszkodzeń fabrycznych, użytkownik jest odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej (koszty wysyłki zwrotnej nie będą zwracane).
Jeśli towary są uszkodzone / wadliwe fabrycznie przy odbiorze, będziemy odpowiedzialni za koszty zwrotu towarów i koszty dostawy.
Jeśli zwrócone produkty nie spełniają naszych wymagań dotyczących zwrotów i nie zostaną przyjęte, zatrzymamy je na 14 dni roboczych.
Towary zakupione w naszym sklepie internetowym można zwrócić, kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej - info@savashome.pl