Darmowa dostawa od 500 zł

Zasady

  1. Postanowienia ogólne

1.1. Zarządzający stroną MB Teksera, Partner Handlowy i Sprzedawca (dalej - Sprzedawca) sklep internetowy (dalej - Sklep) działa zgodnie z zasadami sprzedaży i zakupu towarów Sprzedawcy (dalej - Zasady).

1.2. Przed rejestracją Kupujący musi zapoznać się z Zasadami i zaakceptować je zaznaczając pole wyboru.

1.3. Po rejestracji i złożeniu zamówienia użytkownik staje się klientem sklepu (dalej - Klient) i nabywa prawo.

1.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia praw Klienta lub anulowania rejestracji w dowolnym momencie, jeśli Klient nie przestrzega warunków określonych w Zasadach.

1.5. W oparciu o przepisy prawa, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany, poprawienia lub uzupełnienia Postanowień ogólnych w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadamiania Klienta. Nowe Postanowienia ogólne wchodzą w życie od dnia ich wprowadzenia do Sklepu. Zamówienia Kupującego złożone przed zmianą Postanowień ogólnych będą podlegały Postanowieniom ogólnym obowiązującym w momencie składania zamówienia.

1.6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności i nie zwraca Kupującemu żadnych szkód, które Kupujący poniósł z powodu niedostosowania się do warunków określonych w Zasadach.

  1. Twoje dane osobowe

2.1. Klient może zarejestrować się na stronie internetowej Sprzedawcy (www.savashome.pl), podając wymagane dane osobowe podczas rejestracji.

2.2. Rejestracja Kupującego zostanie automatycznie potwierdzona, a na podany adres e-mail zostanie wysłany e-mail z danymi logowania Kupującego.

2.3. Klient zgadza się, że Sprzedawca ma prawo przetwarzać dane osobowe Klienta w przypadkach i celach określonych w tych Zasadach.

2.4. Sprzedawca potwierdza, że dane osobowe Klienta są używane do ustalenia tożsamości Klienta podczas składania zamówień na Towary i dostarczania zamówionych Towarów.

2.5. Kupujący zobowiązuje się do zachowania danych dostępu do sklepu i nieprzekazywania ich osobom trzecim. Za wszelkie naruszenia tego postanowienia odpowiedzialny jest wyłącznie Klient. Kupujący ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę, jeśli dowie się, że jego dane dostępu zostały przekazane. Sprzedawca zablokuje dostęp Klienta, gdy Klient o tym powiadomi. Odnowienie rejestracji Klienta strony uzgadniają oddzielnie.

2.6. Sprzedawca zobowiązuje się nie przekazywać danych osobowych Klienta i informacji związanych z zamówieniem osobom trzecim, z wyjątkiem partnerów Sprzedawcy, którzy świadczą usługi dostawy i związane z zamówieniem Klienta. W innych przypadkach dane osobowe Klienta mogą zostać ujawnione, jeśli wymaga tego odpowiednia instytucja zgodnie z przepisami prawa Republiki Litewskiej lub po uzyskaniu innej pisemnej zgody Klienta.

2.7. Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić ochronę danych osobowych Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  1. Umowa sprzedaży

3.1. Kupujący nabywa towary w sklepie internetowym, składając zamówienia za pośrednictwem e-maila lub telefonu.

3.2. Potwierdzenie zamówienia przez Sprzedawcę po złożeniu zamówienia przez Kupującego i zapoznaniu się oraz zaakceptowaniu tych Postanowień ogólnych uznaje się za zawarcie umowy sprzedaży. Od tego momentu Klient zobowiązany jest zapłacić i otrzymać zamówione towary po cenie ustalonej w tym czasie.

3.3. Umowa uznawana jest za wykonana, gdy Klient zapłaci za towary i otrzyma je.

3.4. Załączniki, tj. potwierdzone zamówienia, które Klient otrzymuje e-mailem i które zawierają wskazane w nich informacje, są częścią tej umowy.

3.5. Jeśli jedna ze stron umowy anuluje zamówienie lub Klient legalnie żąda zwrotu pełnej (częściowej) kwoty zapłaconej za towary w zamian za towary tej samej odpowiedniej jakości, umowa zostanie rozwiązana. Kompensacja za wady towarów w rozsądnym terminie lub koszty usuwania wad, jeśli wady usuwa sam Klient lub osoba trzecia; 3.5. Każde zamówienie tworzy nową umowę sprzedaży.

3.6. Konsument ma prawo, bez podawania przyczyny, odstąpić od umowy zawartej online (innymi słowy, anulować zamówienie) w ciągu 14 dni. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy, zapłacone pieniądze, w tym koszty dostawy towaru opłacone przez kupującego, powinny zostać zwrócone najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia przez kupującego odstąpienia od umowy. Sprzedawca może wstrzymać zwrot pieniędzy, dopóki nie otrzyma towaru lub dowodu wysłania towaru.

3.7. Prawo konsumenta do korzystania z pozasądowej procedury składania skarg i odszkodowań w przypadku sporów między sprzedawcą a konsumentem. Kupujący, który uważa, że jego prawa zostały naruszone, powinien nie później niż w ciągu trzech miesięcy od dnia naruszenia skontaktować się na piśmie ze Sprzedawcą i przedstawić swoje roszczenia. Sprzedawca zobowiązany jest rozpatrzyć wniosek nie później niż w ciągu 14 dni bezpłatnie i przedstawić szczegółową, motywowaną odpowiedź na piśmie opartą na dokumentach. W przypadku niepowodzenia w rozwiązaniu problemów, Kupujący ma prawo zwrócić się do organu rozstrzygającego spory konsumenckie (Państwowa Inspekcja Ochrony Konsumentów)

  1. Sposób płatności

4.1. Ceny podane w sklepie są cenami ostatecznymi. Oznacza to, że zawierają już podatek VAT określony przepisami prawa.

4.2. Za zamówione Towary Kupujący płaci z góry za pośrednictwem systemu PaySera.lt. Jest to wiarygodny, bezpieczny i szybki system płatności online. Użytkownicy usług PaySera.lt są chronieni przed kradzieżą lub utratą danych, ponieważ do zapewnienia bezpieczeństwa transakcji stosowane są najnowsze technologie informacyjne. Więcej informacji na temat metod płatności można znaleźć tutaj.

4.3. Faktury będą wysyłane wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas zamówienia.

4.4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć poprawne informacje potrzebne do pełnej płatności za zamówione towary, ale nie odpowiada za niewłaściwe usługi bankowe i poniesione z tego tytułu straty. Sprzedawca nie odpowiada również za wszelkie błędy popełnione przez klienta podczas tworzenia i realizacji zamówień (np. błędne numery kont, niepoprawne kody zamówienia itp.) i poniesione z tego tytułu straty.

  1. Warunki dostawy

5.1. Dla zamówień o wartości powyżej 80 EUR dostawa jest bezpłatna. Więcej informacji na temat warunków dostawy można znaleźć tutaj.

5.2. Zamówienia są przyjmowane codziennie, ale tylko w dni robocze.

  1. Gwarancja produktu

6.1. Sprzedawca oświadcza, że Towary spełniają zwykłe wymagania jakościowe dla takich Towarów. Ogólne właściwości każdej Towaru sprzedawanej w Sklepie są szczegółowo opisane w opisie Towaru dołączonym do każdej Towaru.

6.2. Kolory towarów sprzedawanych w sklepie mogą nie odpowiadać rzeczywistym właściwościom tych towarów z powodu cech obrazów przesyłanych przez środki komunikacji używane przez klienta. Ponadto wygląd samego opakowania może różnić się od tego przedstawionego na stronie.

6.3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie jakości towarów, jeśli Klient lub osoba, której Klient powierzył towar, używa towarów w sposób nietypowy. Towary, które nie spełniają wymagań określonych w instrukcjach, uszkodzone podczas transportu, magazynowania, używania i (lub) przechowywania, lub jeśli takie pogorszenie jakości towarów nastąpiło z powodu działania Klienta lub innej osoby, której Klient sprzedał Towary.

6.4. Prawo UE zapewnia naszej produkcji 2-letnią gwarancję.

  1. Zwrot towarów

7.1. Koszty wysyłki zwracanych towarów leżą po stronie klienta. Sprzedawca pokrywa koszty wysyłki zwracanych towarów o niskiej jakości.

7.2. Sprzedawca przyjmuje Towary od Klienta, jeśli: Towary są nieużywane, nie utraciły wyglądu towaru i nie są uszkodzone przez Klienta, są dostarczone w oryginalnym, czystym i starannym opakowaniu, są całkowicie zwrócone, a Klient dostarcza dokument zakupu Towaru.

7.3. Towary nie są wymieniane, wady nie są usuwane i pieniądze nie są zwracane, jeśli wady Towarów powstały z powodu naruszenia przez Klienta zasad użytkowania lub przechowywania.

7.4. Koszty zwrotu towarów dobrej jakości ponosi Kupujący. W przypadku zwrotu towarów dobrej jakości koszty dostawy nie są zwracane.

7.5. Jeśli zwrócone towary nie spełniają naszych wymagań dotyczących zwrotu i nie są przyjmowane, będziemy je przechowywać przez 14 dni roboczych.

  1. PRAWA, OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ STRON

8.1. Kupujący ma prawo: nabywać Towary w Sklepie po cenie określonej w Zasadach, odstąpić od umowy sprzedaży Towarów, informując o tym Sprzedawcę na piśmie w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia dostawy Towarów, jeśli Towary nie były uszkodzone lub nie zmieniły znacznie swojego wyglądu, z wyjątkiem przypadków, gdy umowa została zawarta na towary wytworzone na indywidualne zamówienie Kupującego;

8.2. Kupujący ma obowiązek: przestrzegać wymagań określonych w niniejszych Zasadach, nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim, składać Sprzedawcy zamówienia wypełnione zgodnie z wymaganiami Zasad, zapłacić za zamówione Towary zgodnie z zasadami określonymi w Zasadach i niezwłocznie zaktualizować swoje dane osobowe w przypadku zmiany danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym, zapoznać się z zasadami Sklepu.

8.3. Sprzedawca ma prawo: w każdej chwili zakończyć działalność Sklepu; zmieniać, aktualizować i poprawiać Zasady i warunki; zmieniać asortyment i ceny Towarów; ograniczać lub anulować rejestrację Klienta i możliwość korzystania z usług Sklepu bez wcześniejszego powiadomienia, jeśli Klient celowo działa na szkodę Sklepu lub Sprzedawcy; anulować zamówienie Klienta, jeśli Klient opóźnia płatność za zamówione Towary lub jeśli zamówienie jest niedokładne lub niepoprawne.

8.4. Sprzedawca zobowiązuje się: sprzedawać Towary i wydać Kupującemu, który zapłacił za Towary zgodnie z prawem, dokument potwierdzający zakup Towarów; sprzedawać Towary wraz z dostawą zamówionych Towarów zgodnie z zasadami określonymi w Zasadach; dostarczyć Kupującemu potrzebne, poprawne i pełne informacje w języku państwowym na temat sprzedawanych Towarów; zapewnić Kupującemu możliwość korzystania z usług Sklepu zgodnie z zasadami określonymi w Zasadach.

8.5. Klient odpowiada za swoje dane osobowe, a także za ochronę swoich danych logowania i ich nieujawnianie osobom trzecim.

8.6. Klient odpowiada za swoje działanie w internecie w Sklepie.

8.7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe, ponieważ Klient nie przeczytał niniejszych Postanowień ogólnych, nawet jeśli Klient miał możliwość zapoznania się z nimi.

8.8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ogłoszenia innych stron trzecich zamieszczone w Sklepie oraz za informacje w nich zawarte.

8.9. Strony zgadzają się, że w przypadku odpowiedzialności jednej ze stron, strona winna pokryje bezpośrednie straty drugiej strony.

  1. Inne warunki

9.1. Kopiowanie lub rozpowszechnianie informacji znajdującej się w Sklepie jest zabronione bez pisemnej zgody sklepu.

9.2. Zasady zostały opracowane zgodnie z prawem.

9.3. Strony zobowiązują się do rozwiązywania sporów związanych z wykonaniem Zasad w drodze negocjacji. Jeśli spór nie może zostać rozwiązany w drodze negocjacji, zostanie rozstrzygnięty przez sąd.

9.4. Podane ceny dotyczą wyłącznie sklepu internetowego.

9.5. Żądania faktur mogą być zmieniane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Dane faktury nie będą już przetwarzane.

9.6. Faktury są wysyłane do Klienta na adres e-mail podany przy zamówieniu.

Savashome PL

"Plików cookie używamy, by ułatwić Ci przeglądanie naszej strony internetowej. Klikając „Akceptuję” lub kontynuując przeglądanie naszej strony, zgadzasz się na używanie plików cookie.